Betaling
Bolchepigen modtager betaling med Mobilpay og bankoverførsel. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Bolchepigen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Bolchepigens lækkerier leverer pt. kun til Danmark.
Vi sender alle vores pakker med GLS.
Leveringstiden for standardlevering er 1-3 dage fra valgte afsendelsesdato.
Ved bestilling inden kl. 12 på hverdage (mandag til onsdag), er det muligt at få leveret dagen efter, men vil du være sikker, så regn med 2 til 3 dage.
Såfremt en valgt afsendelsesdato er en søn- eller helligdag, afsendes ordren den førstkommende hverdag.
Bemærk i belastede perioder, højsæsoner, akut sygdom i pakkeriet
eller andet kan længere leveringstid forekomme.
klageprossen
Hvis du oplever at du ikke er blevet korrekt behandlet, ber vi dig kontakte os via mail (bolchepigen@gmail.com) og forklare os sagen. Vi vil gøre vores bedste for at udrede et eventuelt problem. Angiv navn, adresse, telefonnummer samt ordrenr.
Reklamationsret
Reklamation i forbindelse med fejl og mangler skal påpeges til bolchepigens lækkerier på mail bolchepigen@gmail.com senest 3 hverdage efter levering.
Ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på tlf. 71 20 03 77
Bolchepigens lækkerier
svenskestræde 9
4791 borre
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Bolchepigens lækkerier yder ingen fortrydelsesret ved køb af fødevarer jvf. Købeloven.
Der ydes desuden ikke fortrydelses ret på bestillingsvarer som navneposer, og logobolcher.